Fredagspirr i hela kroppen

Planen igår var att handla godis, hem kom jag med 4 stora kassar varav hälften jag inte hade räknat med. Farligt när jag är i farten då det är extrapris/rea! Dock var jag värd allt då jag klarat mitt mål! Men med gofrukost i magen, fredagspirret som rusar genom kroppen (åh jag älskar känslan) och om bara 5 min vandrar jag i ny jacka samtidigt som det i väskan ligger nya, galet snygga och bekväma träningsskor i med fokus på ett svettigt fredagspass, klänningsletande samt lunch på stan. Härlig start på helgen! Åh jag njuter verkligen nu, denna helg kommer bli perfekt! Sen ikväll väntas dundermys med min älskade, ska slå på stort med myset ikväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för din kommentar, och detsamma! :)

2012-10-26 @ 21:16:29
URL: http://nvikstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0