Tisdagen i fokus

Godmorgon på er! Inatt har jag sovit riktigt taskigt faktiskt. Somnade inte förrän 2, och vaknade någon timma senare då jag enbart vridit och vänt på mig fram tills nu då jag inte orkade längre. Vet inte vad det beror på, men nu dags att fokusera på dagen. Sitter i alla fall här med en STOR kopp kaffe och försöker piggna till för att hinna med allt som ska göras idag. Känner på mig att det ändå kommer bli en bra dag. Ska handla, på sjukhusbesök, spendera hela eftermiddagen med fina angelica, träna och avsluta med soffmys. Nu ska jag slänga hop en gofrukost a la veronica! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag lottar ut biljetter till ATTITUDE STHLM på min blogg! Biljetterna gäller lördag och söndag för två personer så kanske du vinner och får ta med en vän på mässan :D Var gärna med och tävla!

2012-11-21 @ 21:01:25
URL: http://byfia.com
Postat av: Inna

Hej har du haft ätstörningar? Kan du skrova något om din resa?

Svar: Hejsan! jajamen det har jag tråkigt nog haft, dock har jag lyckats käämpa mig en lång bit ifrån det nu. Så absolut skulle jag kunna det, vet bara inte vart jag ska börja...
veronica sjöberg

2012-11-25 @ 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0