Välkommen fredag

Vilken toppendag! Började med finväder och skola, mötte sedan upp saknade Anna för planering inför studenten och mys ute i solen en stund. Lite bränna lyckades jag få,ihih! Underbar kvalitétstid. Efter det bar det hemmåt där det bjöds på tacosmys med min älskling innan han for vidare. Åh, längtar så tills studenten nu och kommande vecka ser verkligen lovande ut! Ett besök till Bollnäs, bokad nageltid samt massa annat fix inför studenten står på schemat!

Lämnar jag in sista skoluppgiften nu i helgen är jag ledig i stort sett hela nästa vecka! Skulle vara så perfekt! Därför ställer jag klockan tidigt och lägger mig och sover prick nu. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0