En fantastisk känsla

Gårdagen bjöd på härliga stunder. Var uppe redan vid 06.00 för att dona innan jag for ner i tvättstugan för att tvätta, vilket blev hela 6 maskiner..?! Efter det var det storstädning av rummet som stod på listan så nu är det rent och fint. Lite senare åkte jag iväg för att handla inför veckan och väl hemma kunde jag inte motstå att kila ut på andra löprundan för i år. Den var fantastisk och benen bara svepte mig fram medan solen brände mot ansiktet! Svettig och slut så hade min underbara och älskade lagat mat till mig när jag kom innanför dörren som jag njöt av till fullo innan det var dags för att mysa ner sängen. Kanonbra avslut på en bra helg!


Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Låter som en kanonhärlig helg! :D

2012-05-07 @ 16:41:49
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0