Att kämpa lönar sig

Helgen börjar gå mot sitt slut och den har rusat iväg fortare än någonsin. Har näst intill enbart fokuserat på skolarbeten och jag har fått en hel del gjort! Jag är så otroligt nöjd! Därför tänker jag spendera min söndags kväll med en kort promenad i solen, därefter god mat, en lång varm dusch och sedan ska jag gosa ned mig med min andra hälft i soffan framför en film och lite gotta som ett härligt avslut innan det är dags för sängen och invänta en ny vecka. Åh jag mår så bra nu!


Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Härligt jobbat!! :) Så skönt när man får saker gjorda :D Hoppas du får en mysig kväll :)

2012-05-13 @ 18:34:35
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0