Den där saknaden

Jag längtar redan tills jag ska få känna dina underbara läppar mot mina igen! Då var det dags, för någon timma sedan for min andra hälft iväg mot arlanda för att flyga till Thailand i hela 3 veckor. Saknaden efter honom kryper sakta redan tätt inpå! Vill inte vara borta ifrån honom en enda minut, då det bästa som finns är att vara med honom, tätt intill hans varma kropp, bli dränkt med hans kyssar, drunkna i hans vackra ögon och bara känna att det finns inge bättre än denna underbara människa. Men hoppas och tror att dessa veckor kommer gå fort! Kan säga att jag är riktigt avundsjuk på han som får njuta av värmen och ha det bra! Men just nu vill jag inte göra annat än dra täcket över mig och försvinna, det är nog så jag kommer spendera kvällen också.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0