Jag kallar det måndagsmys

Klockan ringde tidigt imorse med tanke på att jag skulle möta upp Therese som kom in från Bollnäs redan vid 10.00 i snökaoset (!) Men såg att det förhoppningsvis ska bli fint väder i slutet av veckan igen! Bestämde oss för att kila in på wayne´s och ta oss en klassiker, nämligen favoritensallad till lunch. Efter någon timmes pratande bjöds det på kladdkaka till efterrätt. Älskar dessa stunder, att bara sitta i timmar och ha det bra!

Efter det var det dags för plugg för mig, och jäkligt nöjd har jag nu lämnat in och avklarat en stor och jobbig skoluppgift! Nu kan jag därför somna med gott samvete och invänta en ny härlig morgondag, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Åh va gott det ser ut!

Fin blogg, du ser himla mysig ut :)

Mvh Vicki

2012-04-09 @ 20:20:32
URL: http://vicksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0