1 Februari

Jag tycker knappt jag hunnit blinka och vi har redan hunnit rulla in i februari. Tiden går så fort! Jag tycker inte att jag hunnit med att göra någonting knappt. Därför känner jag att jag måste börja ta tag i allt som jag lagt åt sidan nu och vad vore inte bättre än idag, 1 februari och en månad framåt. Perfekt, prickat och klart! Nu kör vi!

Startade upp med en vilodag, fick in några skolarbeten men har fortfarande en drös kvar att pricka av. Sen har jag även fått dille på smoothies så tyckte det passade perfekt att avsluta dagen med en underbar hallon-smoothie med nötter i. Men nu ska jag ta och hoppa ner i sängen med min älskling för att invänta en härlig morgondag!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej hej igen :)

Det var inte igår! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, Kikar in här ibland och tänkte fråga hur det är med dig nuförtiden :D ?

2012-02-02 @ 14:25:57
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0