Härliga bollnäs

Nog allt är det skönt att komma hem till Bollnäs och träffa familjen lite då och då när man spenderar mestadels av tiden i Gävle. Man saknar dem ju! Så jag tog tåget tidigt imorse och mötte först upp mamma och sedan träffade jag på syster Maria av ren slump och nu sitter jag hemma hos syster Carola och väntar in henne för att åka iväg och handla lite, ska nämligen ner på stan och leta reda på en almenacka, som jag så länge velat ha! Få börja planera lite, och skriva in allt möjligt i den! Sedan är det massor som står på listan som ska göras idag så lite senare ikväll när allt är klart ska jag ta och påbörja boken "Men vi knullar ju ändå inte".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0