Långt borta

Ja, då fick man höra det där jobbiga igen. Att min älskade ska åka iväg hela veckan från mig och jobba borta, lika jobbigt att höra varje gång.. Så för någon timma sedan åkte min fina iväg från mig och det har nog inte gått en minut utan att jag pussat på honom idag, och som jag saknar honom redan! Hoppas på att veckan kommer att gå fort, men som det ser ut nu då jag kollar i almanackan är den här veckan fullbokad så jag kommer att ha fullt upp hela tiden vilket är bra för min del!

Men efter det härliga spinningpasset som jag var på ikväll är jag helt slut, men måste ändå ta och plugga lite innan jag tar och sover! Enda bilden jag hann ta innan E åkte, och såhär duktig var jag på att fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0