Nya tag och jag kör!

Jag har nu bestämt mig.. att jag nu ska ta tag i allt som har med träning, kost och hälsa på allvar! Jag har haft en period nu där jag inte alls mått bra eller varit på humör utan bara varit sur, grinig, trött, irriterad osv från dag till dag och det är för att jag inte ätit tillräckligt, sovit bra samt inte varit iväg och tränat. Jag har helt enkelt inte alls mått bra med mig själv och vill därför sätta ett stopp för detta!

Jag tänker helt enkelt köra en intensiv månad med träning som börjar idag, blir perfekt eftersom det är ungefär 1 månad fram till jul! Jag tänker sätta upp ett mål som är att träna minst 3 gånger i veckan samt äta bra och sova ordentligt till det för att orka med dagarna och må bra! Kommer att uppdatera delvis i bloggen så att jag verkligen kommer iväg och tränar och så att jag själv håller lite koll.

Jag kör igång redan ikväll så om ungefär 20 minuter promenerar jag iväg till fjärran för ett härligt danspass! Nu jäklar, känner mig faktiskt riktigt taggad inför detta, det kommer bli bra! Jag vill verkligen det här!



Kommentarer
Postat av: Elina

Lycka till! Jag sitter hemma och äter kladdkaka haha :D

2011-11-22 @ 19:00:07
URL: http://marklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0