Usch, fy och blä

Idag har varit en av de mindre bra dagarna på senaste... mår faktiskt rent utav skit just nu! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till plus att jag vet inte riktigt vad som är dåligt heller? Kände inatt hur halsen började gå åt fel håll och har haft halsverk hela dagen idag, så har väl dragit på mig en attans förkylning nu skulle jag tro! Jag som hade planerat in träning idag men det blir ju inte av. Sen har vi en massa annat som jag är less på med, men läre ta tag i det här nu och rycka upp mig! Och det får bli nu!


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-03 @ 20:04:46
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 02:09:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0