Jag saknar det

Nu var det riktigt längesen jag tränade vill jag säga! Dansen har blivit inställd så många gånger nu, dels för att jag haft sportlov och varit borta, sjuka lärare plus att Bollnäs haft sportlov. Känner att jag måste ta tag i träningen nu, men som tur är så är det dans imorgon kväll vilket jag längtar till!

Sedan har jag problem med gymkort. Ska köpa ett men då är frågan om jag ska göra det i Bollnäs eller Gävle? Eftersom jag spenderar mycket tid här i Gävle skulle det vara perfekt, så kan jag sova i Gävle hos Eric och slippa kliva upp så tidigt på morgonen. Men köper jag i Bollnäs har jag träningssällskap, det är roligt tycker jag! Känner att jag bli mer peppad och motiverad då. Får gnaga på det där ett tag till, men innan helgen ska det vara bestämt!


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaaaaa

2011-03-10 @ 14:52:07
URL: http://sshm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0