"The hills"

Ställde klockan redan på kl 08.00 imorse för att ringa ett viktigt samtal, kunde självklart inte somna om.. Så klev upp och satte mig framför teven. Eftersom löprundan gick galant igår, planerade jag in en idag med, men tusan vilken träningsvärk jag hade när jag klev upp :D Har det än, kan ju knappt gå! Därför blev soffan min käraste idag och förmodligen resten av kvällen!

Eftersom jag är en riktig serie-nörd, tänkte ge mig på serien "the hills", eftersom jag ändå inte har så mycket annat att göra under dagarna, sen är det ett plus att älskling har lite chips här hemma som jag kan mumsa på till. Så nu ska jag mysa ner mig under filten tills älskling kommer hem från jobbet så jag får pussa på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0