Bioklubben

Hade Samhällskunskap A på förmiddagen idag där läraren gick igenom det vi skulle göra under kusrens gång osv, efter det fick vi sluta. Rätt så skönt om man inte har någon till lektion på eftermiddagen men det hade jag.. Så har nyligen ätit lite lunch och ska snart iväg på nästan lektion, Fotografiskbild B som jag hoppas kommer bli kul!

Sen tänkte jag säga att för er som ofta går på bio, är man medlem i bioklubben, så samlar man poäng på det man köper i kiosken osv, och jag har samlat ihop tillräckligt med poäng och blivit silvermedlem vilket betyder att man får GRATIS biobiljetter till förhandsvisningar på vissa filmer lr rabatt på vissa saker man köper i kiosken lr liknande. Så efter skolan ska jag och förhoppningsvis Eric gå på bio på "Crazy, stupid, love". Så bli medlem du också om du inte redan är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0