Vilken överraskning!

Nu kommer ett ruggigt långt inlägg men vilken kväll! Gårdagen bjöd på en massa trevligheter. Malin hade nämligen planerat in att vi skulle fira mig igår. Det började med att Malin sa att jag skulle komma hem till henne och väl framme så skulle vi ut och äta. Jag fick bestämma vart så vi åkte till kinarestaurangen och åt där, blev även bjuden av sötan. Fick då reda på att det hon hade planerat inte funkade och att hon inte visste vad vi skulle göra. Hon sa att det var planerat att vi skulle dricka men att Rickard hade jour och hade åkt hem till hans vän och glömt alkoholen hemma.. dock skulle vi hem till hans vän och hämta mobilladdaren för att jag hade glömt min laddare i Gävle och Malin sa att Rickard hade hennes.

Vi fick skjuts av Malins mamma till lägenheten och då sa Malin att Rickard och hans vän var tvungna att åka iväg så att dem hade lagt nyckeln i ett skåp vid dörren. Vi gick längst upp och hittade skåpet. Skulle sen låsa upp och gå in då vi märkte att det var öppet. Jag var verkligen hur rädd som helst, trodde att vi var inne i fel lägenhet så kollade mig omkring, tände lysknappen och gick in. haha!

När jag vågat mig in lite längre i lägenheten och skulle kolla in i vardagsrummet ser jag en skugga av en person och blir så himla rädd medan lampan tänds och mina vänner står där med tårta och börjar sjunga för mig! Hur fina vänner har jag inte? Dem är ju helt underbara! Malin hade alltså planerat in hela kvällen och hon lyckades bra eftersom jag verkligen gick på allt hon sa innan och misstänkte ingenting. Hade en jätte trevlig kväll och måste säga tusen tack mina fina ♥ åh vad glad jag blev!


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson - Frisörelev

Hihi vilken kväll! :D du är bäst min bästis <3

2011-04-19 @ 15:46:54
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0