Lång dag

Känns som om marken bara sjunkit under mig idag. Dagen har varit extra lång eftersom vi hade matte b en timme extra på eftermiddagen till kl 5 men som tur var fick jag gå lite tidigare så att jag hann med 5-tåget. Annars hade jag nog varit bra allt less om jag fått vänta på nästa tåg. Gick direkt till gymmet när jag kom till Bollnäs och släpade nästan benen efter mig på vägen hem. Var så otroligt trött och hungrig. 

Har nu fått i mig lite pannkakor och ska nu ta och plugga lite innan jag går och lägger mig för märkte att jag har en hel del att göra nu.. Men det ska bli skönt med sovmorgon i morgon, börjar nämligen kvart i 1! 
Sedan saknar jag min lilla gofia Emelie med! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0