vår ruset!

Sitter nu hemma efter en toppen dag i Gävle. Skippade skolan idag, dels pga allergin som jag inte hoppas kravlar sig fast om mig i år igen och sedan för att jag hade otroligt mycket rester kvar ifrån skolan. Hann klart med en hel del men fortfarande en massor kvar, men ska se till att få det gjort så fort som möjligt! 

Vid 5 drog vi brudar iväg mot Gävle för att delta i vår ruset. Jag hade faktiskt riktat in mig ganska så stort på att springa de 5 km som banan va, men med en lite illamående syster med så satsade jag på att gå med dem istället. Men nästa år blir det en springande Veronica i alla fall!  Tog oss ungefär 60 min att gå och efter väntades den underbara picknicken! Fick även en medalj för att man deltagit i vår ruset. Tackar brudarna för dagen, den var riktigt kul!



Lotta (syster), jag, Madde, Tina, mamma och Carro (carros barn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0