Grattis älskade Malin Olofsson!

Vaknade upp hemma hos en sjuk Sara i morse, stackars liten. 39graders feber och halsont, inte alls roligt. Men krya på dig hjärtat! Fick igår reda på att vi skulle vara lediga på programhanteringen idag om man ej hade rester vilket Sara och jag var gröna i. Så jag tog tåget ner till Gävle igår kväll efter att ha fixat lite hemma. Bestämde oss för att gå på bio, det blev The last song. Haha, måste säga att man hörde snyftningar hit och dit under hela filmen, även ifrån mig, men filmen var faktiskt riktigt bra bara att det hände saker titt som tätt hela tiden.
Saknar även min goa Emelie som spenderar några dagar i Polen/Tyskland. Ska krama om henne som en tok så fort hon kommit hem.

Inte nog med det så fyller favoriten Malin Olofsson 17 år idag!
Så ett stort grattis till dig pärlan! Får väl ta och bjuda dig på en negerboll lite senare, vilket jag tror du kommer få många av idag, haha. Men hoppas att din dag blir toppen bra! Älskar dig nå otroligt tjejen, och grattis igen bästiiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0