2010.05.25

Har precis nyligen satt mig ned i soffan med Sara i skolan med ännu en dag närmare sommarlovet. Räknade ut igår att det bara var 18 dagar kvar och de är ju helt otroligt vad tiden har gått fort! :D Nästan så att man vill sakta ner tiden lite för att bara kunna ta det lugnt och hinna uppleva allt man egentligen gör. Men känner ändå på mig att den här sommaren kommer bli kanon, utan tvekan! 



Var hem till pappa en sväng igår med t, rensade lite kläder osv. Hittade ungefär 20 par jeans sen tidigare som jag inte längre kan ha och kom då på att jag läste i tidningen häromdagen om att, har man kläder man inte kan ha/vill bli av med, så var det de perfekta tillfället att sälja dem och tjäna sig en extra slant till sommaren. Så har nu städat ur garderoben lite hemma hos mamma, men har fortfarande en hel del kvar att gå igenom. Men det ska bli kul och se om jag hinner bli av med lite kläder innan sommaren och troligtvis göra lite nya fynd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0