Sommarlov!

Första helgen på sommarlovet har inte varit annat än kanoners! Men känner ändå inte riktigt än att det är lov men antar att de känslorna rullar in så fort solen kommer :)
Gårdagen spenderades hemma hos Jonny med Malin och Rickard. Badade tunna och hade det allmänt trevligt :) Första gången jag badade tunna faktiskt, och riktigt kul var de. Något jag vill göra fler gånger! 
Väntar nu på mat för att sedan kunna kila vidare hem till T och ladda upp med ett gäng filmer :) Passar perfekt in på en söndag som denna!


Tusen tack för en kanon helg gumman! 


Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

"Första gången jag badade tunna faktiskt, och riktigt kul var de. Något jag vill göra fler gånger! " - Om man har råd då dvs ;)

2010-06-23 @ 00:03:42
URL: http://maalinmaria.blogg.se/
Postat av: Sv

Haha ja men precis! Tyckte det var lite väl onödigt att hålla på sådär ;)

2010-06-23 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0