Vattenskidor!

Dagen började med att jag och T åkte till dollar för att kika lite. Hittade två tennisracketar, vilket var perfekt eftersom både hon och jag älskar tennis och vill börja träna lite smått! Plus att jag har en tennisplan alldeles utanför mig som vi kan spela på. Åkte sedan ner på stan för att luncha och kika efter boken vi skulle läsa, Fallen ängel. Som tur var fanns den inne på helins så nu blir det till att läsa! När vi sedan kommit hem till mig får vi ett samtal av Pernilla som undrar om vi vill följa med till hennes stuga och åka vattenskidor och vem säger inte ja till det?! Hade aldrig prövat på vattenskidor innan så det var faktiskt rätt så nervöst.. men jag och tess lovade varandra att vi skulle åka så! Tess började och jag var på tur sen... Trodde aldrig att jag skulle våga men när jag väl gjort det en gång skulle jag göra det flera, så jag rekommenderar verkligen vattenskidor för er som aldrig prövat det! Det var hur roligt som helst! 

Just nu har vi ätit kvällsfika och ska lägga oss och lästa lite ur boken!

















































Kommentarer
Postat av: olivia- drömmen att bli fotograf

fin blogg :)

2010-08-13 @ 18:01:34
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0