Små funderingar

Sedan jag läst Isabella Löwengrips bok har jag haft några små funderingar. Läste att om hon skulle starta en ny blogg så skulle den handla om ätstörningar för att det pratas så mycket om det just nu. Då fick jag den här idén, att det kanske är något som jag skulle kunna skriva om. Fast att jag även riktar in mig lite mot anorexi också. För som ni alla kanske inte vet så har jag faktiskt haft sjukdomen anorexi, men har nu varit friskt i lite mer än 2 år kanske? Det är dock bara en fundering och kanske inte är något som kommer att inträffa. Men då kanske det skulle vara roligare att skriva när jag vet att jag har något att skriva om. Fast i så fall kanske det blir något inlägg om det lite då och då och inte hela tiden. Men får väl se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

Jaa, det uppskattas! :D

2010-08-24 @ 22:35:23
URL: http://maalinmaria.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Lät som en fin idé :)

2010-08-31 @ 20:52:36
URL: http://plingel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0