Lite allt möjligt

Tog mig en promenad runt tjärn i morse. Trots att vädret är dystert idag, så satt promenaden fint och nu sitter jag hemma hos min kära syster. Ska fräscha upp Emelie lite idag, det vill säga klippa topparna och noppa ögonbrynen eftersom vi färgade håret på henne igår. Sedan funderar jag på att åka ner på stan en sväng och köpa boken "Egoboost" av Isabella Löwengrip. Har velat läsa den nu sedan den kommit ut och det passar ju utmärkt att sätta sig ned och läsa sådana regniga dagar som denna. Tar mig nog även en sväng till gymmet lite senare! 

Nu blir det fika innan vi beger oss ner mot stan! :)

Kommentarer
Postat av: sara

kom hiiiiiiiiit

2010-08-18 @ 15:02:28
URL: http://sshm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0