2010.04.20


Nu var det exakt 3 år sedan jag lärde känna denna snygging! ♥
Och mer kommer det bli, det vet jag. Vore inget liv utan dig gumman, du förgyller mina dagar. Du är den person jag alltid kan lita på och kan berätta allt för. Du är den bästa jag har, bästavän. Jag älskar dig nå enormt och dig hoppas jag kommer ha vid min sida livet ut. Jag älskar dig malin olofsson.
Kommer att spendera dagen efter skolan med Malin, får se vad vi hittar på för mys men åker i alla fall iväg med henne till Stockholm och kikar på The last Bounce på söndag! Åker kl 06.00 och är hemma runt 22.00, ser verkligen fram emot det :)
Just nu sitter jag i skolan med halvt slutna ögon, nå sjukt trött idag men hoppas att det blir bättre emot eftermiddagen. Men nu väntas programhantering skulle jag tro? haha

Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

3 underbara år! Vi är bäst :D älskar dig otroligt mycket, bästavän! alltid <3

2010-04-23 @ 20:16:37
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0