2 september - 09

Åter igen September, och alla halsdukar forsar in, vilket jag gillar mycket!
Skriver lite snabbt och lätt nu om dagen som varit för sen blir det att krama kudden.
Blev en rätt så lugn och skön dag i skolan idag med tanke på att vi slutar halv 12 varje onsdag och det var tur, för usch vad jag var trött imorse! När jag kom hem åkte jag och luncha med mamma, efter det ringde Elin och sa att hon hade slutat så jag åkte och mötte henne vid hennes skola. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra eftersom vi inte hade så mycket tid på oss innan jag skulle på träning, så vi bestämde oss för att baka kladdkaka! :)
God vart den iaf, så vi smaskade i oss lite av den innan vi gick ut på en promenad.
Tråkigt var att klockan gick ruskigt fort så elin var tvungen att åka hem och jag iväg och träna .. Men det är skönt att få börja träna nu igen och speciellt men dansen :) Så får se till att hålla igång med träningen ett tag nu!
nu blir det natta, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0