seg söndag.

Helgen var faktiskt ganska bra, fick träffa mycket folk som jag inte träffat på länge, ett plus på det!

Just nu sitter jag och funderar på vad man kan göra en seg söndag som denna. Antingen blir det att kika på någon film och bara mysa i soffan, söndagar är alltid bra för det. Annars kanske jag ska vara lite nyttig och kila iväg till gymmet och köra lite där? Men har även plugg att göra, ligger efter som tusan i matten så läre komma igång med den eftersom vi snart ska ha prov!

Funderar även på att färga håret brunt? Men vill även ha kvar mitt blonda, men skulle kännas skönt med en färändring...Har just precis fräschat upp håret med en klippning av toppar och så, vilket blev helt ok. Så kanske blir en färgning snart då? :) Det är ju så otroligt fint med brunt nu till vintern, och det skulle inte slita så mycket på mitt hår då heller, för då skulle jag kunna börja vårda det bättre...men de e svårt!

anyway, blir nog gym för mig nu, sen får jag se om jag hittar på något med Elin efter det.
puss/v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0