brunett

Måste bara säga tusen tack för igår Elin!
Åkte lite tidigare från skolan igår för att följa med Elin på spa i söderhamn, och det var värt det. Fick lite senare tid en beräknat, men vi knallade iväg till subway och tog oss en macka medans vi väntade på att få komma dit. Gick även in på affären och kikade på hårfärg, men trodde inte att jag skulle våga färga igår. Men nu sitter jag här som en brunett, kan säga att det är lite ovant nu och att jag saknar mitt blonda hår :) men kändes bäst att färga brunt så att jag slipper färga utväxten så mycket.
Efter åkte vi iväg på spa't och jag fick börja med att lägga mig i badet och Elin fick massage, efter bytte vi.
Det var det härligaste jag gjort på länge, tack elin, Jag älskar dig :D

bild kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0