090524

Mamma väckte mig vid ungefär 10 imorse och sa att vi skulle åka på kattutställning med syrran och hennes barn, så det var bara att kliva upp och klä på sig. Det var faktiskt kul att kolla på alla katter som fanns där, men jag fastnade mest för katterna som har typ intryckt ansikte. haha dom ser så otroligt sura ut med ändå så farligt söt!
Efter att ha gått omkring där ett tag ville syrran åka iväg till söderhamn på något loppis, men det vat däremot tråkigt. Men hittade iallafall en hel del skor inne på skokanonen, och efter det blev det glass för hela bunten!
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, just nu väntar jag bara på att Sanne ska komma om någon timme.





Julia på bilden - systers barn

Igår åkte jag och Malin även iväg på crousing i Söderhamn, det var kul.

Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson

Nu har jag hittat till din blogg med ;D hittade först din gamla blogg, as gulligt ;)

2009-06-21 @ 22:58:47
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0