helgen

Har inte varit inne på datorn alls under helgen och behövde inte ha med mig den under gårdagen heller. Så tar och berättar lite fort om helgen och hur den varit.

Det började i fredags med att jag och malin bestämde att vi skulle ha myskväll. Åkte till affären för att kolla om det fanns badsalt och massageolja. fann bara badsalt så det fick de bli! Köpte även en hel del godis. :D startade med att kolla på idol, och erik vann. tyckte jag var ganska bra, han kommer gå långt. efter blev det ett låångt mysig bad.. med nagelvård efter. ( bilder kommer även här! ) Brukar ofta ta mig ett bad med avslappnande ljus när jag kommer hem från skolan och det är riktigt skönt och perfekt innan man ska sova!

Under lördagen blev det barnvakt. Syster skulle ut så då fick jag frågan om att sova över och passa lucas och självklart ville jag det :) bastade och myste när jag kom dit, fick även äta exotisk planka som var hus gott som helst. sen på söndagen hände inte så mycket, blev bara mys framför tvn och sova tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0